چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

درد مداوم شکم مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

 

درد مداوم شکم مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

برخی از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک ممکن است با درد مداوم شکم متاثر می شود. اطلاعات زیر در مورد علل احتمالی درد شکمی با سندرم نفروتیک در کودکان و درمان طبیعی.

پدر و مادر به طور مستقیم می توانید گفتگو با تایپ کردن سوالات خود را در جعبه خدمات با کارشناسان آنلاین آغاز خواهد شد. آن است که یک ربات نیست و سرویس رایگان است.

علل احتمالی درد شکمی با سندرم نفروتیک در کودکان عبارتند از:

● ادم، علائم شایع سندرم نفروتیک در کودکان و بزرگسالان، این اتفاق می افتد، زیرا پروتئین های در عمل خون فرزند خود را به عنوان یک اسفنج به مایع جیپ در خون. با پروتئین کمتری به انجام این کار، مایع ممکن است خون منجر به بافتهای فرزند شما، باعث آنها را به متورم، به خصوص در اطراف شکم.

در موارد شدید، ادم می تواند تبدیل به گسترده است. سیالات ممکن است در پشت پایین تر، بازوها ساخت، در حفره شکمی و یا در قفسه سینه بین ریه ها و دیواره قفسه سینه. افیوژن پلور ممکن است درد قفسه سینه و تنگی نفس می شود. آسیت می تواند درد شکمی و ناراحتی به علت اتساع شود.

● عفونت. استروئیدها معمولا استفاده می شود برای درمان سندرم نفروتیک ممکن است یک سری از عوارض جانبی از جمله ایمنی کاهش، که باعث می شود بیماران به عفونت آسان تر شود.

● عوارض جانبی استروئیدها نیز شامل تحریک دستگاه گوارش است و باعث می شود یک سری از ناراحتی.

پزشک کمک خواهد کرد که پیدا کردن علت واقعی درد شکمی و سپس گزینه درمانی مناسب برای از بین بردن آن توصیه می شود. اگرچه علائم سندرم نفروتیک در کودکان را می توان تا حدی رها شده است، کارشناسان بر این باورند که مهم ترین چیز برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، به دلیل برخی از بیماران به استروئید پاسخ نداده و.

اگر پدر و مادر کودک مبتلا به سندرم نفروتیک پیدا کردن این شرایط می تواند به خوبی کنترل نمی شود و یا نگرانی در مورد عوارض جانبی، کارشناسان آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان موضعی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی توصیه می کنند. اگر می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد آن، یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.